5 april 2015

Samen Nederland

De internationale ontwikkelingen met de afschuwelijke aanval van de IS fascisten op de menselijkheid hebben ook hun impact op Nederland. Door de aanslagen in Parijs, de economische crisis, radicaliserende jongeren en extreemrechts kunnen de verhoudingen op scherp komen te staan. Maar dat hoeft niet als we ons niet uit elkaar laten spelen.

Juist nu moeten we pal staan voor onze vrijheden en tegen angst, terreur en vreemdelingenhaat. Zodat we hen die vrijheden willen afpakken, inperken of ons tegen elkaar opzetten, isoleren. Zodat we de samenleving sterker maken en haat en tweedeling verslaan.

Wie je ook bent, waar je ook vandaan komt, wij zijn gelijkwaardig en maken samen Nederland. Ongeacht je afkomst, religieuze achtergrond of huidskleur, wij maken samen Nederland.

Doe mee, maak een vuist voor samen leven en tegen haat en tweedeling. Sta op en sluit je aan.