Nationaal Zorgfonds

31 januari 2017

Het Nationaal ZorgDebat

Foto: SP

Kom ook naar het Nationaal ZorgDebat op zaterdag 18 februari op het malieveld in Den Haag. Aanvang: 11:00 uur

22 januari 2017

Campagne voor Nationaal ZorgFonds in Gouda

Foto: SP

Zaterdag 21 januari kregen we veel bijval voor ons plan voor een Nationaal ZorgFonds. 11 februari voeren we weer in het centrum van Gouda campagne voor het Nationaal ZorgFonds.

16 januari 2017

SP in Gouda de straat op voor het Nationaal ZorgFonds

Foto: SP

De SP gaat op 21 januari de straat op voor het Nationaal ZorgFonds zonder eigen risico. In Nederland moet je kunnen rekenen op de zorg die je nodig hebt. Zo simpel is het. Nu al hebben 242 000 mensen hun steun gegeven aan dit initiatief van de SP, waaronder Omroep Max, KBO Brabant, 50-plus, de Partij voor de Dieren, FNV Zorg en Welzijn en het Ouderen-netwerk van de PvdA.

15 oktober 2016

Volle zaal informatie-avond Nationaal Zorgfonds in Gouda

Foto: SP

Donderdag 13 oktober vond in de Garenspinnerij in Gouda een zeer geslaagde informatie avond plaats over het Nationaal Zorgfonds . Een volle zaal met enthousiaste supporters, aangrijpende verhalen, strijdbaarheid en een levendige discussie. Veel mensen willen helpen om de beweging nog groter te maken.

9 oktober 2016

Veel steun voor een Nationaal ZorgFonds in Gouda

Foto: SP

De steun voor het Nationaal ZorgFonds groeit. In Gouda verzamelden we zaterdagmiddag in korte tijd 155 steunbetuigingen van enthousiaste buurtbewoners.