Geen extra bijdrage van de hogere inkomens gevraagd door PvdA en VVD!!

18 maart 2014

Geen extra bijdrage van de hogere inkomens gevraagd door PvdA en VVD!!

Het kabinet (PvdA en VVD) verkleint de inkomensverschillen niet. De hogere inkomens leveren GEEN extra bijdrage aan het oplossen van de crisisproblemen! Vooral de middeninkomens (€ 27.000 tot 59.000 bruto) moeten ervoor opdraaien!!

Het kabinet beweert dat van de hogere inkomens een extra bijdrage wordt gevraagd. Wat blijkt? De laagste inkomens worden procentueel gespaard, maar niet ten koste van de hogere inkomens! Nee, ten koste van de middeninkomens!! Het kabinet verkleint de inkomensverschillen dus NIET en pakt de verkeerde inkomensgroep aan!

Het kabinet zegt dus dat de inkomensverschillen verkleind worden, maar houdt de hogere inkomens uit de wind!!

Bent u  van mening dat de sterkste schouders echt de zwaarste lasten moeten dragen, stem dan SP!! Wij willen de inkomensverschillen verkleinen, maar dan niet ten koste van de middeninkomens! Nee, wij willen de hogere inkomens aanpakken!!

Bent u dit met me eens, stem dan SP op 19 maart! En deel een rode kaart uit aan dit kabinet! In de gemeente kunnen we echt het verschil maken!