Ouderen

12 maart 2016

SP in actie voor ouderen tijdens NLdoet

Foto: SP

De SP Gouda deed mee aan NL Doet op 11 maart in Goverwelle. In de Kwalitaria hielpen SP-ers ouderen uit Gouda, samen met stichting Present en de Vierstroom Zorg Thuis, in de watten te leggen.

8 januari 2016

Parkeerproblemen gezondheidscentrum Bloemendaal

Foto: SP

Regelmatig kunnen bezoekers van het gezondheidscentrum in Bloemendaal niet parkeren. Voor de SP is dit een onwenselijke situatie. De SP wil dat het parkeerprobleem opgelost wordt door het instellen van een blauwe zone, parkeren met een parkeer schijf met een maximale parkeertijd. Zo kan er voldoende parkeerruimte vrij gehouden worden voor de bezoekers van het gezondheidscentrum in Bloemendaal.

22 september 2015

SP wil extra steun voor chronisch zieken

De financiële situatie voor veel mensen met een chronische ziekte (zoals reuma) of gehandicapten is sterk verslechterd sinds 1 januari 2015. De zorgkosten stapelen zich op en tegemoetkomingen zijn afgeschaft.

11 maart 2015

OUD EN GOUD(S): EEN GESLAAGDE AVOND IN DE IRISHOF

Foto: SP

Op donderdag 5 maart vond in de Irishof in de wijk Goverwelle de bijeenkomst “Oud en Goud(s) plaats. Deze avond, door de SP afdeling Gouda georganiseerd, stond in het teken van de ouderenzorg.