Reddingsbrigade

2 juni 2017

SP feliciteert Goudse Reddingsbrigade met medailles EK lifesaving

Foto: SP

Met bloemen feliciteerde de SP de Goudse Reddingsbrigade met het behalen van acht medailles bij het EK Lifesaving in Alicante afgelopen weekend.

3 november 2016

De Goudse Reddingsbrigade heeft een nieuw onderkomen

Foto: SP

Dankzij de inzet van de SP en met steun van de voltallige gemeenteraad heeft de Goudse Reddingsbrigade eindelijk een nieuw onderkomen voor haar vaar- en voertuigen. Onlangs werd bekend dat de Goudse Reddingsbrigade een nieuw onderkomen krijgt in de Keerkring.

24 februari 2016

SP wil actie college voor stalling voertuigen van de Goudse Reddingsbrigade

Er is nog steeds geen oplossing voor de stalling van de vaar- en voertuigen van de Goudse Reddingsbrigade (GRB). Dit terwijl de unaniem aangenomen motie van de SP het college in juli vorig jaar al opriep een oplossing te vinden. Immers het werk dat de GRB doet is van levensbelang en wordt geheel uitgevoerd door vrijwilligers.

9 juli 2015

Voorstel SP oplossing stalling boot reddingsbrigade Gouda krijgt voltallige steun van raad

November vorig jaar heeft de Goudse Reddingsbrigade de gemeente om een (kleine) financiële bijdrage gevraagd voor de stalling van haar reddingsboten. De SP  heeft met vragen aan het college en een motie werk gemaakt verzoek van de Goudse reddingsbrigade. Immers het werk dat de Goudse reddingsbrigade doet is van levensbelang.

23 november 2014

Fatsoenlijke stalling boten Goudse reddingsbrigade is noodzaak

Onlangs heeft de Goudse Reddingsbrigade om een (kleine) financiële bijdrage gevraagd voor de stalling van haar reddingsboten. De SP Gouda steunt het verzoek van de Goudse reddingsbrigade. Immers het werk dat de Goudse reddingsbrigade doet is van levensbelang. De fractie van de Goudse SP heeft daarom schriftelijke vragen gesteld aan het college.