SP Gouda kiest nieuw bestuur

1 september 2006

SP Gouda kiest nieuw bestuur

Op de algemene ledenvergadering van 31 augustus hebben de leden van de SP Gouda een nieuw bestuur gekozen.

Met deze keuze hebben de leden met een overweldigende meerderheid aangegeven dat zij een nieuwe koers willen gaan varen. Dit nieuwe bestuur wil een frisse wind door de afdeling laten waaien en samenwerken om de SP Gouda 'smoel' te geven. De eerste taak voor dit nieuwe bestuur is om een goede verkiezingscampagne op touw te zetten. Hiermee hopen wij op een zodanige verkiezingsuitslag dat een linkse samenwerking mogelijk wordt. Om een goede uitvoering aan de campagne te geven hebben wij jullie, de leden, nodig. Dus iedereen die goeie ideeen heeft, zijn/haar schouders eronder wil zetten en met deze nieuwe ploeg aan de slag wil kan zich aanmelden bij Janie Tamerus. Een beter Nederland begint in Gouda!

Nieuw Afdelingsbestuur
Van links naar rechts, Boven: Mary van Asperen, Janie Tamerus. Onder: Max Holten, Ilse Eversen, Hans-Daniel van Alphen.