Enquête Korte Akkeren

18 mei 2008

Enquête Korte Akkeren

Over enkele weken gaan we de wijk Korte Akkeren in met een eenvoudige enquête. We stellen twee vragen:“ Wat vindt u fijn aan het wonen in Korte Akkeren?” en “Wat zou beter kunnen in Korte Akkeren?”. We zullen dit deels doen door aan te bellen en deels door een flyer door de bus te gooien. De bedoeling van het aanbellen is om zo met de mensen in gesprek te raken en zo uit eerste hand te horen hoe ze hun buurt ervaren. Afhankelijk/op basis van de uitkomsten van de enquête zullen we bekijken hoe we hier het best verder mee aan de slag kunnen samen met de bewoners.

Partijsecretaris Hans van Heiningen heeft in ieder geval al aangegeven graag in onze afdeling mee te komen helpen om samen met een flink groepje leden de wijk in te gaan. Ook onze Provinciale Statenfractie heeft aangeboden een keer mee te willen lopen. Een vijftal leden uit Korte Akkeren ondersteunt deze actie al als inleveradres, zodat er in elke buurt van de wijk er één dichtbij is. Meelopen? Neem contact op.