Gerard Harmes nieuwe regiovoorzitter SP Zuid Holland Noord

25 oktober 2009

Gerard Harmes nieuwe regiovoorzitter SP Zuid Holland Noord

Op de regioconferentie van 10 oktober j.l. is Gerard Harmes gekozen tot nieuwe voorzitter voor de regio Zuid Holland Noord. Hij volgt daarmee Fenna Vergeer op, die een nieuwe uitdaging heeft gevonden in een functie bij Beter Onderwijs Nederland (BON). Officieel gaat de benoeming van Gerard pas in op 30 januari 2010, maar hij heeft inmiddels al wat taken van Fenna overgenomen.

Gerard Harmes is momenteel ook nog voorzitter van de SP-afdeling Alphen a/d Rijn en al jarenlang actief in de parij.
Het afdelingsbestuur SP Gouda wenst Gerard succes de komende tijd en ziet uit naar een prettige samenwerking!

Tenslotte willen wij Fenna Vergeer bedanken voor haar enorme inzet bij de vorming van het nieuwe bestuur van de afdeling Gouda en alle tips en adviezen die we de afgelopen tijd mochten ontvangen.