SP in trek in Korte Akkeren

21 februari 2010

SP in trek in Korte Akkeren

Het winkelend publiek in Korte Akkeren werd gisteren verrast met volop aandacht van de Goudse politieke partijen.
Twaalf kraampjes stonden opgesteld bij de Plusmarkt. Het gesprek ging uiteraard ook over 4e val een kabinet Balkenende. Dit hield zowel de bezoekers als de aanwezige partijen druk bezig.

Verkiezingsmarkt

Met veel foldermateriaal, kleine kadootjes, koffie, gluhwein en tomatensoep probeerden de partijen de sympathie van de potentiële kiezers te winnen. Sommige partijen meer toegewijd dan anderen. Zo bemande de VVD, 50+ en Gouda Positief hun stand voor slechts een korte periode. Belooft dus weinig goeds voor de komende jaar als het gaat om doorzettingsvermogen en toewijding.
De SP deelde vele folders, schuursponsjes en flyers voor het verkiezingsconcert uit en kon rekenen op positieve geluiden uit deze Goudse wijk.
A.s dinsdag en woensdag zijn er weer verkiezingsmarkten in Bloemendaal en Goverwelle.