SP komt bij u in de buurt

26 mei 2010

SP komt bij u in de buurt

De komende weken, tot en met 9 juni, is de SP Gouda nog meer dan normaal in het Goudse straatbeeld te zien.
Wij zullen o.a de wijken Noord, Goverwelle, Plaswijck, het NS Station, de Binnenstad, Waddinxveen bezoeken om ons verkiezingsprogramma te overhandigen en in gesprek te gaan met de bewoners. Zowel over landelijke -als lokale onderwerpen.

oud goverwelle

Afgelopen weekend brachten SP'ers een bezoek aan de Sportbuurt (Oud Goverwelle). Alle bewoners kregen een samenvatting van het verkiezingsprogramma in de brievenbus. Onderweg maakte we ook nog een stop bij de moestuin tussen de Dunantsingel en de John Wattstraat in Oosterwei. Op initiatief van de bewoners en met steun van de woningcooperatie is daar een moestuin aangelegd, die met behulp van de kinderen uit de buurt wordt onderhouden. De kruiden en groenten beginnen nu goed te groeien. Binnenkort kunnen de kinderen gaan oogsten. Een mooi initiatief van de buurtbewoners, dat navolging verdient.

Daarnaast is de SP Gouda nog druk bezig met het woningonderzoek in Gouda Noord. Na het artikel in de krant kwamen meerdere meldingen bij ons binnen. Wij proberen alle klachten te onderzoeken.
Het rapport over de Idemastraat en de Talmastraat is inmiddels klaar en wordt binnenkort bij Van 't Hof aangeboden.

Wilt u meewerken aan de campagne? neem dan contact op via Gouda@SP.nl

Hans Daniel in Oud Goverwelle