SP stemmers bedankt!

13 september 2012

SP stemmers bedankt!

Het bestuur van de SP Gouda e.o. bedankt alle SP-stemmers in de regio. Jullie hebben laten zien dat we kunnen rekenen op een trouwe en stabiele achterban!

Al viel de uitslag van de verkiezingen misschien toch wat tegen, we hebben toch laten zien dat we kunnen rekenen op een behoorlijke groep kiezers die de SP en haar standpunten steunt!

Met een bijeenkomst in het Goudse café Flinq sloten we de campagne voor de Tweede Kamer verkiezingen af. Met een mooie groep vrijwilligers hebben we de campagne gedraaid. We waren veel in het straatbeeld te zien, hebben duizenden flyers verspreid, honderden lollies en schuursponsjes uitgedeeld en tientallen mensen aan de deur gesproken. Daarvoor willen we graag al onze leden die een bijdrage aan de campagne hebben geleverd bedanken.

Speciale dank gaat uit naar Hans de Veen; de campagne kampioen van 2012. Bij maar liefst 17 activiteiten was Hans aanwezig. Maar het gaat natuurlijk niet alleen om kwantiteit! Gelukkig is de kwaliteit bij Hans ook prima in orde. Hij ging met veel zwevende kiezers het gesprek aan en we weten zeker dat een positief resultaat heeft gehad op het aantal stemmen!