Veel SP eldenprikken voor de gemeente!

21 augustus 2013

Veel SP eldenprikken voor de gemeente!

Op Zaterdag  17 augustus was de SP weer actief in het centrum van Gouda; ditmaal stonden we met een opvallend, rood SP eldenkussen.

De inwoners van Gouda en omgeving  hadden de mogelijkheid om  met grote spelden hun op papier geschreven klachten en wensen erin prikken, alvast voor de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2014.

De belangstelling was groot! Ook veel jongeren en tieners  vonden het een ludieke actie!
Zoveel  mensen werden "geprikkeld" om hun klachten en opmerkingen te vertellen en op te schrijven dat het SP eldenkussen helemaal vol raakte.

Ons doel was dat we vooral concrete punten verzamelden; nou, dat is gelukt!
Mensen  brachten zaken aan zoals de veiligheid op verschillende verkeerspunten in Gouda e.o., de bijna  onmogelijke bereikbaarheid voor de scootmobiel van ons gloednieuwe zwembad en  klachten over de leefbaarheid in de binnenstad. We zullen de punten bestuderen en zo veel mogelijk opnemen in ons verkiezingsprogramma.

Het was weer een mooie dag! Het zonnetje scheen, veel SP-leden leverden een bijdrage, er waren leuke gesprekken met Gouwenaars en……………………….. we  hebben  nog meer punten om als afdeling mee aan de gang te gaan.

Hanny van Ede-Pas