Jeroen Carol-Visser op bezoek bij de wijkagent

27 januari 2014

Jeroen Carol-Visser op bezoek bij de wijkagent

Vrijdag 25 januari is onze nummer 3 op de lijst Jeroen Carol-Visser hartelijk ontvangen door de politie van Gouda. De wijkagent heeft in  ons verkiezingsprogramma een zeer belangrijke rol. Veiligere wijken beginnen wat ons betreft met meer wijkagenten op straat! Hij of zij moet liefst een goede bekende van de hele buurt zijn.

Jeroen Carol-Visser heeft een uitvoerig en goed gesprek gehad met wijkagent  Co van den Berg. Jeroen: 'het sprak mij enorm aan dat de wijkagent zo goed samenwerkt met alle betrokkenen om Gouda veiliger te maken. Er wordt door de wijkagent echt gewerkt aan samen optrekken voor veiligheid.'

Door de vele contacten op straat spelen wijkagenten een belangrijke rol in het succesvol aanpakken van criminaliteit. De wijkagent onderbouwt sterke zaken voor justitie, waardoor criminelen voor meerdere feiten in staat van beschuldiging  kunnen worden gesteld en dus ook voor langere tijd van de straat afgehaald worden.

Jeroen Carol-Visser
Kandidaat voor de gemeenteraadsverkiezingen 2014