Onze kandidaten

24 februari 2014

Onze kandidaten

Onze kandidaten voor de gemeenteraadsverkiezingen van 19 maart 2014.

1. Lenny Roelofs

Lijsstrekker Lenny geeft in het dagelijks leven leiding aan een team financiële professionals bij het ministerie van Veiligheid en Justitie. Ook haar ervaring als mantelzorger en als vrijwilliger voor onder meer Amnesty International en het wijkteam Gouda-Goverwelle neemt ze uiteraard mee naar de Raad. Een financieel gezond en sociaal Gouda, daar gaat Lenny voor!

2. Hans van Dijk

Hans is als groot carillonfan een bekend gezicht in cultureel Gouda. Zijn baan bij Wijkbibliotheek Bloemendaal werd helaas wegbezuinigd. Wéér een gebouw dat leeg staat, zoals zo veel prachtmonumenten in deze mooie stad. Hans zelf zat bepaald niet bij de pakken neer en bezorgt nu pakketten. Daadkracht die de Raad kan gebruiken komende jaren!

3. Jeroen Carol-Visser

Milieutechnisch adviseur Jeroen Carol-Visser heeft in de afgelopen maanden al aan de bewoners van de Symfonielaan kunnen laten zien wat hij waard is. Ook op Kerstavond stond deze slimme sociale actieveling klaar met raad en daad bij de grote stankoverlast in de straat! Kies onze nummer drie op de lijst voor een groen, schoon, veilig en milieubewust Gouda!

4. Hans de Veen

Als kleine zelfstandige in de bouw kwamen ook bij Hans de klappen van de crisis hard aan. Helaas hebben veel ZZP’ers en MKB’ers het nog steeds zwaar. SP-Gouda komt voor u op! Zo kiezen wij  vaker voor onderhoudswerk en kleinschalige nieuwbouw, in plaats van megaprojecten door de grote jongens en hun buitenlandse onderaannemers. Solidair en sociaal!

Foto's: Kiezelfotografie