onderzoeksrapport SP verkeersveiligheid in Gouda

4 maart 2017

onderzoeksrapport SP verkeersveiligheid in Gouda

Foto: SP

Vrijdag 3 maart presenteerde Rolf Bruijn het onderzoeksrapport van de SP over de Verkeersveiligheid in Gouda. In de zomer van 2016 opende de SP een meldpunt verkeersveiligheid. In totaal werden er 335 meldingen gedaan. De SP maakte een top 8 van gevaarlijke verkeerssituaties en aangedragen oplossingen door bewoners.

Foto: SP

Reacties

Heb kennis genomen van het verkeersonderzoek, vind het jammer dat er gekeken is naar op zich duidelijke situaties maar niet naar volstrekt onduidelijke situaties zo als bestrating die ook wat zegt over de voorrang of juist niet.
Zo is de kruising Boelekade/schouwburglaan een schoolvoorbeeld van verwarring. stoep die doorloopt heeft deze nu wel invloed op de verkeersregel of niet, mij niet duidelijk en voor vellen niet en word de wet van de sterkste maar gevolgd. zo zullen er meer kruisingen zijn die tegenstrijdige regels voorstellen om te volgen?
Mvg P.Verwij

Beste P. Verwij,

Hartelijk dank voor uw reactie. We zullen uw aanbeveling doorspelen naar de fractie in het kader van de behandeling van de mobiliteitsvisie in de gemeenteraad.