Teleurgesteld maar niet verslagen

25 maart 2018

Teleurgesteld maar niet verslagen

Allereerst willen we al die mensen in Gouda die op ons gestemd hebben 21 maart jl. hartelijk bedanken. Helaas haalden we net geen 2 zetels en kregen daardoor maar 1 gekozen SP-er in de raad.

Zijn we teleurgesteld? Ja natuurlijk. Gaan we bij de pakken neerzitten? Dat nooit! SP-ers laten zich niet uit het veld slaan door tegenvallende verkiezingsuitslagen, maar gaan door met de strijd. In de raadszaal maar vooral daarbuiten! Samen met de bewoners in Gouda blijven we strijden tegen misstanden en blijven we actie voeren voor belangrijke verbeteringen in het dagelijkse leven van onze bewoners. Zoals onze strijd tegen de schimmelwoningen in Gouda. Zoals onze strijd tegen de gaswinningsplannen in het Groene Hart. We blijven pleiten om het schoolzwemmen weer in te voeren. En zo hebben we nog veel meer plannen.

Samen met de Goudse bewoners bouwen we aan een socialer, rechtvaardiger en menswaardiger Gouda, ook de komende jaren. Doet u met ons mee?

Boris Stil (afdelingsvoorzitter) en Lenny Roelofs (fractievoorzitter)”