RENSKE LEIJTEN SPREEKT IN HAASTRECHT.

11 februari 2015

RENSKE LEIJTEN SPREEKT IN HAASTRECHT.

Foto: SP

Tweede Kamerlid voor de SP, Renske Leijten, is op zaterdag 21 februari vanaf 13:30 uur te gast in Concordia in Haastrecht. Die dag voert de SP, in het kader van de komende Provinciale Statenverkiezingen, campagne in de Krimpenerwaard. Leden van de SP Gouda en Krimpenerwaard flyeren in Haastrecht, Bergambacht, Schoonhoven en Nederlek.

Renske Leijten, in de Kamer woordvoerder zorg en welzijn, gaat met bezoekers in gesprek over de terechte zorgen die veel Nederlanders hebben over de toegankelijkheid van de gezondheidszorg , de zorg voor ouderen en gehandicapten en de actuele problemen rond de PGB. Er is ruime gelegenheid tot het stellen van vragen.

Onlangs lanceerde Renske Leijten namens de SP een voorstel om de zorgverkering weer publiek te maken. 60% van de Nederlandse bevolking is voor het invoeren van een publieke basisverzekering.  Leijten: ‘Ik ben blij dat zoveel mensen de voordelen van een publieke basisverzekering zien. Mensen zijn het zat dat de grote zorgverzekeraars enorme winsten maken en tegelijkertijd de premies verhogen.'

Toegang voor deze bijeenkomst is gratis.

Zaterdag 21 februari 2015, 13.30-15.00 uur

Concordia, Concordiaplein 1,  in Haastrecht.